Onze vakmannen en -vrouwen verdienen ook vakantie. Tijdelijk levertermijn vloerkleden en stalen van 7 weken.

Veelgestelde vragen

Ruilen en retourneren

In de EU heeft u het recht om binnen 14 dagen alsnog af te zien van online-aankopen en van andere aankopen van goederen en diensten die u niet in een winkel gedaan heeft (bijv. telefonisch of aan de deur). U hoeft daarvoor geen reden te geven, u mag zich gewoon bedenken.

Deze bedenktijd van 14 dagen geldt niet voor alle aankopen. Speciaal gefabriceerde of gepersonaliseerde producten, bijvoorbeeld een tapijt op maat valt hier niet onder. Aangezien al onze tapijten op maat gemaakt zijn heeft u dus geen recht op 14 dagen bedenktijd.

Welke verzendmethoden zijn beschikbaar?

De gemiddelde levertijd bedraagt 7 werkdagen Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.

We werken samen met UPS en OTK. Je kan je bestelling op nauw opvolgen dankzij onze track and trace code die je binnen max 5 werkdagen krijgt. Al deze voorwaarden gelden voor zowel België en Nederland.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.

Heb ik recht op garantie?

Het is wettelijk verplicht in de EU om een garantietermijn van twee jaar te voorzien. De garantietermijn van twee jaar begint op de dag dat u het artikel ontvangt.

Omdat wij van Wool & Wire overtuigd zijn van de kwaliteit die we leveren garanderen we een garantie van maar liefst 5 jaar.

Als u het product betaald heeft, maar het wordt later geleverd, dan gaat de garantietermijn in op de datum van levering. Daarom is het belangrijk dat u facturen en leveringsdocumenten bewaart.

Een aankoop annuleren

U moet de verkoper ervan op de hoogte brengen dat u de koop ongedaan wil maken. Het is niet voldoende om de producten alleen maar terug te sturen.

Beschadigde goederen

De verkoper (Wool & Wire in dit geval) is verantwoordelijk voor alle schade aan de goederen vanaf de verzending tot op het ogenblik waarop u ze ontvangt.

Koopt u in de EU een artikel dat bij ontvangst een gebrek vertoont of niet naar behoren werkt, dan hebt u recht op reparatie of vervanging of, als geen van beide mogelijk is, terugbetaling.

U heeft altijd minimaal twee jaar gratis garantie binnen de EU. Bij Wool & Wire heb je recht op 5 jaar garantie. Dit doen we omdat we overtuigd zijn van de kwaliteit van onze vloerkleden.

Te laat geleverde goederen

Ontvangt u de goederen niet binnen 30 dagen of de afgesproken termijn, dan moet u de verkoper daarop wijzen en een aanvullende, redelijke leveringstermijn voorstellen. Als de verkoper (Wool & Wire) u bijvoorbeeld heeft meegedeeld dat de levering een vertraging van een week heeft opgelopen vanwege problemen met zijn leveranciers, kunt u overwegen die extra week te accepteren.

Als de verkoper ook niet binnen de verlengde termijn levert, mag u de bestelling annuleren en heeft u recht op terugbetaling binnen de kortst mogelijke termijn. U hoeft de verkoper niet meer tijd te geven wanneer hij aangeeft niet te kunnen leveren of wanneer de overeengekomen leveringstermijn essentieel is

Met welke betaalmiddelen kan ik betalen?

Visa, Maestro, Mastercard, AMEX, Ideal, Bankcontact, Google Pay, Apple Pay en Shop Pay.

In welke landen is Wool & Wire actief?

België en Nederland.

Ik heb een vraag gesteld, wanneer krijg ik antwoord?

Via de live chat kan u binnen de twee minuten een antwoord verwachten. Indien niet kan je een telefoonnummer of email adres achterlaten en nemen we binnen een paar uur contact op met jou.

Waar ben je naar op zoek?

Bijna van jou